Thursday, March 8, 2007

A vanilla celebrity, I guess

You don't need to know Finnish to understand selected rows from Valio's Kiira Korpi profile.

Nimi ja lempinimi: Kiira, ei vakkaria lempinimeä
Syntymäaika- ja paikka: 26.9.1988 Tampere
Suosikkiherkku: Valio Vanilla, nam!
Idoli: Taitoluistelija Michelle Kwan ja tenniksenpelaaja Jarkko Nieminen
Mielilaulaja: Alicia Keys ja Whitney Houston
Mielibändi: U2 ja 3 Doors Down
Paras biisi ikinä: Sting: Every breath you take on klassikko!
Paras elokuva ikinä: Gladiaattori, Taru Sormusten herrasta ja Ice Age
Hauskin tapahtuma ikinä: Torinon olympialaiset v. 2006 ja niiden päättäjäiset
Motto: Usko unelmiisi, silloin niillä on tapana toteutua


So if the Police tour ends up in Tampere, I guess I know one person who will try to attend.

kiirakorpi

Sphere: Related Content

0 comments: